Provar nya webläsare

Håller på att testa nya webläsare. Provade först Googles Chrome, den var rätt häftig men stötte genast på en bugg. Man kunde inte logga in på hotmailen. Kollade upp det och man var tvungen att lägga till ett skript eller vad det nu heter under egenskaper. Gjorde det och vips det funkade...... tills nästa dag och då funkade det inte att lägga till skriptet heller. 

 

Så den hamnade där i!

 

Just nu sitter jag och testar Opera, den är lite likannde googles läsare och hotmailen funkar i den MEN då kunde jag inte logga in på min glocalnet mail..... nä men va fan tänkte jag. Nå ska prova lösa det och se vad som är galet. Annars vandrar den samma väg som Chrome. 

Satt och kollade mina mail och snubblade över denna bild.....

 

Hehe, kanske nått som blir en valmöjlighet en dag :)

 

CU


Kommentarer
Postat av: Pia

Jaa, med tanke på alla silikonbröst som står rakt upp fast personen ligger!! De kan nog behöva en sådan kista!! Hahahaha..

2009-01-29 @ 22:02:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Du har blivit utmanad hos mig.. En kort sådan!! :o)

2009-01-31 @ 12:17:13
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0