Systrarna Singstar

Jag hade ju tjatat till mig Abba singstar av Jonte och Dennis i julklapp. Det är ju skit kul, vi sjöng utav bara den några kvällar hemma hos oss medans Bejan var här. Det var verkligen roligt, det blev tom en liten diskussion om hur vi skulle sjunga. Skulle segraren i varje duell möta nästa eller? Nä tyckte jag och Bejan, då får ju Pian och Annika sjunga hela tiden :( De är nämligen bättre att sjunga än oss.... men bara liiiiite :) nå vi enades om att turvisas så jag och Bejan inte skulle få sittsår. Det är ju lite annorlunda än vanlig karaoke, man får ju poäng:)

           
Pian och Annika                   Annika och Bejan                 Jag och Bejan

Allvarlig koncentration, kolla tonerna, pricka in dom, håll ut och glöm inte att humma och aaaaaaa där det ska göras! Det räknas med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0