Aj det gjorde jävlars ont

Jag har haft en snygga till dreadsen morgon. Jag har som ni kanske vet en pytte liten virlnål, strlk 0,6. jag virkade på som en galning bara för att köra in den i mitt eget pekfinger ca 0,5 cm!!! Där satt den som i berget och igenom en dreads ännu. Jag kom inte lös, Danne fick klippa lös mig från dreadsen så att jag kunde lirka ut nålen ur fingtet. Ont gjorde ju som tusan, den satt fast i kött o grejs där inne. Nåväl det var ju inte bättre att jag gjorde det igen, samma finger och samma hål. Men denna gång kunde jag dra dreadsen längs virknålen så vi slapp klippa! Hålet var ju nu större så det var lättare att få ut nålen. Men nu åkte ett plåster på. Innan jag var klar hade jag suttit fast i det oxå några gånger :)

Allt för dreadsen, eller hur :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Voi satana.. det gjorde f-n ont i mig oxå när jag läste om virknålen i fingret!! ryser Köp massor av fingerborgar och sätt på fingrarna!! ;o)

2009-07-22 @ 16:56:52
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0