Åska idag

Dannes klocka skriker för andra gången nu på morgonen. Han bara slår den på snooze hela tiden!!! Idag ser det ut att bli åska, mörka moln ute men varmt. Steg upp halv 8 och det var 20 grader, nu är det 21.5. Kanske kommer vårt första regn på flera veckor idag.

Logopeden ringde precis. Hon var lite sur, vi har tydligen missat två tider med Rasmus hos henne. I början av Juni så sökte jag var jag skrivit upp vilka tider vi skulle ha. Jag hittade det ingenstans! Och jag har för mig att vi kom överens om att hon skulle boka in dom och skicka tiderna till mig. Men hon menar att vi har bokat dom i Maj. Skulle vi gjort det så hade jag skrivit upp dom för jag vet ju att jag har lika mycket minne som ett bi. Men men det är väl bara att gilla läget. Hon går på semester nu så det blir bara ett återbesök i September. Hon passade på att upplysa mig om att du får ju givetvis en räkning på dessa missade besök! Javisst sa jag, det har jag räknat med! Hon är lite näsvis tycker jag ibland.

Anka och Sanna ringde så jag tog en liten paus i skrivandet...... Dannes klocka ringer för 5:e gången! Ska nu börja göra i ordning mackorna och strand väskan, vi åker på beachen idag igen. Tempen är uppe i 22.6 grader, det stiger snabbt. Dom har lovat 27 hit idag och som deet ser ut nu så verkar det ju stämma.

 Mindre sexigt eller hur? Skulle nog bli rädd om jag mötte Borat på stranden :)

Ha det gott i solen vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu är han ju även läderbögen Gûnter....

2009-07-01 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0