Badat bastu

Idag gick jag i bastun redan klockan 13, allt för dreadsen!! Efter det har jag virkat tillbaka det som lossnat, geleat och värmt gelen, dread för dread. Hade tänkt göra kyckling enchiladas idag


Men tyvärr bor här en rasta mama så jag hann inte handla i tid! Så det får bli en familjepizza istället. Inte för att jag tror någon i familjen har emot det direkt :) Imorgon då blir det jävlar enamma (heter det så) enchiladas!!

Danne han bygger dator så han har inte heller haft tid att handla, vi har haft fullt upp idag med våra egna hobbysar, ooops

 
Visst blir den cool Rasmus dator, inbyggd i ett gammalt terrarium. Hoppas bara att allt funkar när han startar upp den :)

Nä nu är det bäst att beställa pizzan

CU

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och vi som ska ha lätta frisyrer :-) nejdå allt annat måste vänta, håret ska tvättas vaxas fönas SEN kan vi göra nåt annat ..ha ha ha. Inget hår i sikte antar jag när du inte har ringt :-)

2009-07-07 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0