Då har vi varit

Dennis far nu till Gärre, han är ju hos sin pappa fortfarande varannan vecka och varannan här. Han tycker det är rätt bra och har alltid tyckt. Jonte minns jag tyckte det var jobbigt när de var yngre att fara fram och tillbaka. Tänk att det är fortfarande tråkigt när han far fast han nu är 19 år. Det blir så tomt.

Kalaset gick bara bra. De fikade, det var tårta och en massa fikabröd. Tårtan tändes till och med med ett jätte tomtebloss.


Det sprutade upp rätt så högt till ungarnas förtjusning.

De vanliga tårtljusen skulle oxå blåsas, Felicia drar in......


och blåser allt vad hon kan ........


Sedan var det lek och fiskdamm. Felicia tror jag tyckte Bratzen var rolig. Fast vi fick den inte att dansa först, trodde att jag måste gå tillbaka med den. Den rörde lite på ena armen, jag sa att det kanske är det som ska va så groovy som det stod på kartongen?! Men när hon fått stå upp packad en stund så bestämde hon sig för att börja dansa :)


Rasmus vid fikabordet


och lilla Savannah

Lotta K och Merja V var där med sina barn och dom har jag inte pratat ordentligt med på jätte länge så det var kul. Ja vi har träffats på affärer och så där men då blir det ju mest bara väder och vind. Men som Lotta träffade man ju hos Annika förr i tiden rätt ofta och satt och drack kaffe och dillade ihop med.

Kallt är det som fan, jag har tom dragit på mina raggisar, jag FRYSER



Nä nu ska jag se vad ungarna gör så att inte Savannah hunnit somna för då somnar hon aldrig ikväll i tid.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0