Dagarna bara flyger förbi

Satt här och funderade över sommaren. Den är snart över, trist. Men i år har det väl varit en härlig sommar. Vår pool har varit flitigt använd. Det är nog badat i den i stort sett varje dag. Hösten i sig kan väl vara mysig, varmt och mörkt, tända ljus och inga myggor :) Men efter det kommer min stora fasa VINTERN!!! Har kanske liiite börjat acceptera att den årstiden faktiskt finns, den måste bara klämmas in mellan höst och vår. Tycker ialf inte den borde vara så stor och ta sån tid på sig att försvinna om den nu promt ska trängas med bland årstiderna. Jag kunde gått och väl vara utan den. För mig skulle det få regna hela vintern bara det inte snöar!

Imorgon kommer Jonte och Madde hit på middag, Jonte har beställt rödspätta med potatis. Så får väl kocka det :) Vilken middagsbjudning va :)

Nä nu ska jag surfa runt och läsa om min nya Mylo :) Är ledig imorgon och på lördag, ska bli skönt. Jo vi har fått varmvatten nu, skönt. Var ju över till Stefan några gånger, duschade i trädgårdsslangen. Men nu kan jag ta det lungt och slippa oroa mig för att det blir kallt :)


Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte behövs vintern!

Se på alla andra länder söderut de klarar sig utan detta frys o frost fenomen:)

2009-07-30 @ 23:16:59
Postat av: Irina

Tja, allt gott för ju ngt ont med sig eller ngt. Happis har ju tyvärr lååånga vintrar :-S Jag börjar oxå komma t ngn slags acceptans. Men jag skrattade högt åt mitt gamla blogginlägg där jag var lite smått hatisk mot vintern... ;-)

2009-07-31 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0