Dennis har kommit

Oh vad skönt, Dennis har kommit idag. Jag har saknat mina pojkar denna vecka. Ibland är det jobbigare. Tror att det är de veckor Dennis är hos Gärre. Har pratat i telefon med Jonte flera gånger denna vecka. Madde har ju varit hos sin mamma i en månad och jag har ju förstås undrat om han har tråkigt, om han äter och bekymrat mig lite så att han inte är så ensam. Men nu kommer Madde hem nästa vecka så :)

Har kommit ur bastun för en timme sen och sen min nya teknik med virknålen så såg det inte alls lika hemskt ut när det torkat. Det är nu dirket inte akut med att dra in hår. Visst finns det men inte alls lika mycket. Så det kändes skönt, då är det inte en lika stor mardröm att tvätta håret.

Nä nu ska ungarna i säng, de har ju oxå vänt dygnet lite, vaken betydligt senare och sover liiite längre på morgonen. Imorrn blir det väl stranden igen. De har lovat fint. Man vet aldrig det kan vara de sista dagarna på beachen nu. Så passar på att fara ut varenda dag det är fint. Sista semester veckan börjar ju nu och sen jobbar jag mycket när jag väl går på igen.

Nu ska jag natta barnen

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0