Done

Nu är jag klar med topparna. Det är ju precis inte som på en salong, där man står och gör det man ska. Utan här hemma så gör man några, rusar iväg och lagar mat, gör några till städar undan lite osv. Men nu så är jag klar.

         
Lite svårt att fota sig själv och sen blev håret blått av blixten!!

Topparna såg ut så här innan



Inte tokigt det heller men jag tycker själv det är snyggare med "fyrkantiga" toppar än avsmalnande. Och sen måste jag säga att det känns lättare att leva med dom nu. Det där riset är inte i vägen. Det fastnade överallt och så hängde det jämt lösa långa strån längst ner.

När jag kom från killerqueen såg jag ut så här!


Så sakta men säkert kommer jag dit jag vill med dom. Sen är det bara att låta växa, gelea, virka och hoppas på att dreads processen kommer igång inom en rimlig tid.

Vad tycks, vilket var bättre, avsmalnande toppar eller fyrkantiga?

CU

Kommentarer
Postat av: Åsa

FAAAN ... var du tvungen att göra så där ?? Nu tycker jag mina toppar ser f-liga ut men om du ska göra så där fina toppar på mig så måste mina bli ganska mycke kortare och de vet jag inte om jag vill,, men du får titta .... fan oxå det blev mycket mycket finare. Ser mer äkta ut !!!

2009-07-05 @ 23:55:06
Postat av: anka

Åhh vilken skillnad, nu är det jätte snyggt!!!

2009-07-06 @ 09:27:13
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0