En dag på altanen

Vi stannade hemma på vår altan idag. De sedvanliga kom, Sanna, Linda, Tommy och Emil. Vi hade en mysig dag med mycket sol och bad. Varmt och skönt har det varit.


Emil och Rasmus var ju förstås de största badarna. Savannah badade oxå mycket men den lilla räkan frös så hon skakade mellan varven och kom upp och satt under handdukarna.


Tommy gjorde ungarna sällskap efter noggrant övervägande.


Och även Linda vågade sig i efter att nästan mordhotat ungarna om skvättande :)

Jag tyckte det var allra skönast uppe på altanen med Ellen och Sanna


Imorgon har vi tänkt åka till Frevisören och bada, de har tempererade bassänger och vatten ruschbanor och en enorm sandstrand och långgrunt. Så bara vädret tillåter så åker vi dit.

       

Man glömmer att det finns ändå är det bara några mil bort, det finn kiosker och lite av varje där. Och endast 35 kr/dag i inträde.


Visst är det fint. Vi hade tänkt åka redan förra veckan men glömdet det. Fast o i och för sig, det var ju skity väder med förstås :) Fast jag får övertala lillgumman att inte ta med dessa klädesplagg imorgon.


Detta tyckte hon var en mycket lämplig klädsel när dagen började lida mot sitt slut och hon frysit tillräckligt :)

Nu ska jag ta mig lite kaffe och en rök, sen ska jag lägga småisarna i säng.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0