En katt i en låda

Oj glömde ju berätta vad som hände min äldsta son idag. Han hörde en knackning på sin dörr men ytter dörren smällde igen nästan på en gång därefter så han trodde nte att det var till honom. Han och Madde var på väg att handla så de gick ut nästan direkt och hittar på trappan en igentejpad låda som det stod med urklippta boxstäver på "Ta hand om mig, jag heter Tarja!" och när de öppnar den så sitter det en lite kattunge där.

Jonte ringde till mig och frågade om jag visste något om det hela. Men jag har då verkligen inte nån aning om vem det kunde vara. Jag frågade vad han skulle göra med den. Och han tänker väl behålla den. Så jag var dit med en kattlåda, klösbräda och en kattbur. Sen for vi på Coop och köpte mat, sand och en liten leksak till den. Den var så söt, liten spinkig och rädd. Men det gick fort över sen var hon mest nyfiken lilla Tarja (vilket jäkla namn förresten)

Natti

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ursäkta men jag tror nog jag såg fel .. for till COOP och köpte mat ??? Nää nog läste jag fel.

2009-07-15 @ 00:16:49
Postat av: Nina

Å vad är det för fel med namnet Tarja då, Min kära syster heter så... Hahaha



Kram Nina

2009-07-16 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0