En timme med att beundra mig själv :)

Ja det var väl lite och ta i men jag säger som Tobbe sa när jag frågade honom om Åsas dreads- Ja hon tillbringar onekligen mycket tid framför spegeln :) Och det blir lite så, oftast när man går förbi en spegel så kollar man, ser det ok ut, finns det något att dra in eller snurra om! Och nu i morse har jag geleat och värmt varenda en hårt tvinnat så att det stannar så. Tack för tipset Åsa, det funkade perfekt.

Igår beställde vi bulk hår så nu ska det fixas och fyllas ut. Det ska bli spännande. Väntar bara att håret kommer så tar jag med mig lådorna och blåser till Rasta mama för dreadsfix.

Solen den lyser med sin frånvaro fortfarande, hehe där var jag väl lite fyndig :) Kallt ännu, bara 10 grader ute. Det känns som om det blivit höst nästan. Skillnaden mot hösten är att så fort solen försöker kämpa sig igenom molnen så blir det varmare. Tempen stiger fort som attan flera grader.

Skulle ha lust att åka förbi hos Pentti och Kaija idag men Danne såg ut som ett frågetecken när jag kom med förslaget. Han håller ju på med räcket runt altanen så han vill väl hålla på där.

Ja ja nu ska jag göra gröt åt de små telningarna.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Rasta Mamma ..ha ha ha

Fint namn jag fick ;.)

Jodå det ska bli SÅ kul att fixa och trixa med dreadsen, tur att vi har lite udda intressen båda två så det underlättar ju istället för att vara ensam om alla galna ideér.

Jo visst var de bra när man fönar fast dom ..ha ha ha dom stannar så fint efter en sån behandling.

Vi syns under veckan och jag ska stå redo med virknålar när du kommer :-)

2009-07-05 @ 13:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0