Fredag

Usch, vad det känns som att jag inte hinner uppdatera alls sen jag började jobba! Solar, badar, fikar och har mys på dan, jobba på eftermiddagen och försöker hinna med EN uppdatering ialf när jag kommer hem.

Hade solfrämmande under förmiddagen och dagen. Petra, Janne, Theo och Saga kom och lapade sol hos oss. Sanna dök in hon med. Idag var det ännu varmare än igår. En otrolig dag. Tom jag har vågat ner i poolen!! Det ni, det sker inte ofta :) Fast en riktig fegis var jag, jag promenerade runt där först och håvade skräp och mordhotade alla som bara skulle våga stänka på mig :) Sen tog jag mig ner i knästående men inte längre än så, avskyr kallt vatten!!

   

Fattar inte att ungarna bara hoppar i så där :) Savannah "dök "som hon kallar det för första gången idag, hon var så stolt. Titta mamma jag kunde ropade hon. Visst dök jag mamma frågade hon mig flera gånger.

Javisst lilla gumman, det kallar jag en redig dykning när man är 3 år :)

Annars har jag jobbat idag. Vi satt ute sen på kvällen på vårt "tak" vår gruppis ligger ovanför ett garage som sticker ut från huskroppen. Och på det har dom planterat gräsmatta, buskar och träd. Det finns bänkar, sandlåda och två små gunghästar till barnen. Det tyckte jag var skit smart istället för att bara låta det vara i betong. Sen är det höga stängsel runt. Så där brukar vi ta vårt kvällskaffe i solen, skit mysigt.

Kom hem för en stund sen och nu sitter Siri inne i mitt hår och myser. Hon är så söt, och fort blev hon helt tam. Hon är så nyfiken, hon kommer fram till gallret när man pratar med henne och när man sätter in handen så kommer hon upp på den.

Nä nu blir det dreads time i soffan, snurra hårrötter och sen gelea lite. Ska vaxa imrogon. För då ska jag bada bastu på kvällen och nu Åsa blir det hårtvätt!! :) Det har gått en och en halv vecka sen du satte snoddar och över två veckor sen jag tvättade det sist. Så nu kan jag inte hålla mig längre.


Ha det gott i solen vänner

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja ja ja ok då :-)

Du kommer att märka skillnad nu med snoddar och

hör av dig när de börja gå 3 veckor sen sist så

tar vi bort och lägger nya fast på ett annat ställe så dom inte tunnar ut dreadsen.

Vad mysigt de ser ut i eran pool :-) och att du oxå är där och plaskar ... inte illa.

Ha de bra vännen så hörs vi av. Måste bearbeta min

hjärna att de även är jobb för mig på måndag ..herregud vad tiden har gått fort.

2009-07-24 @ 23:46:22
Postat av: frida

det såg inte helt fel ut de där inte:)::) Jag vill också ha pool:)



Måste komma upp och hälsa på snart:)



ha de bra!:)



Kram frida, jocke och gizze:):)

2009-07-28 @ 13:08:33
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0