Godmorgon

Idag var det liiite varmare när jag steg upp, hela 13 grader :) Får se om solen kommer idag då? Får väl soldansa lite till idag :)

Har inget planerat för idag, kanske jag får Danne med mig idag då till Pentti och Kaija. Vi har inte varit där sen i vintras tror jag. Är lite nyfiken på vad de har för hundar nu osv. Får nog ringa dit och kolla om de är hemma.

Igår eftermiddag var vi på IKEA och käkade med Janne och Petra och ungar. Theo, Rasmus och Savannah hade fullt ös. De rejvade omkring och hade skit kul. Mindre kul hade nog vi föräldrar :)

     
Inga bra bilder, dom var ju aldrig still nog länge så man hann få en blid utan sudd :) Här har vi stannat för lite mat iallafall. Det var som vanligt proppfullt på IKEA. Man märker ju inte av hur mycket folk som är där egentligen förrän man ska äta. Matvagnarna var slut, vi fick ragga runt resturangen för att få tag på nån. Brickorna var slut, glasen var slut, kön till maten var hur lång som helst. Men det går ju rätt så fort ändå.

Fyndade inget annat än en handduk till Savannah som hade tryck knappar med en liten huva. Den blir bra att ha när det blir badväder, hon tycker om att svepa om sig och då hålls den ju där :)


Den var bra va? Huvan hade oxå tryck knappar så den ska gå lätt att ta av. Rasmus har nått liknande men utan tryck knappar med pirater på. Tror han fick den av Maria och Gärre när de var till Turkiet förra året. Ska sätta tryck knappar i sidan på Rasmus handduk med.

Nä nu ska jag ta mig lite kaffe till.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0