Har inte haft tid att uppdatera idag

Theo stannade här och sov över igår. Det gick jätte bra, han saknade nog inte Petra och Janne särskilt mycket. Petra ringde vid 19 och frågade hur det går och han ville prata. -Hmmm, sa han kanske lite senare. Men det blev inte de gick och la sig, busade utav bara den så jag var tvungen att bli sur till slut.

Sen har det varit fullt ös här. Haft främmande av och till hela dagen. Sprang lite ärenden en sväng och nu är det matlagning.
Så jag uppdaterar lite senare

CU

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du måste gå och kika på Johannas blogg, nu har hon lagt in filmsnutten på mig och exo =)

2009-07-13 @ 20:39:48
Postat av: Sanna

Nej facebook menar jag, naturligtvis =)

2009-07-13 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0