Har köpt en handdator :)

Jag har ju länge funderat på att köpa en handdator, surfat runt lite och kollat men inte hittat nått jag velat ha riktigt förutom en Sony Mylo. Men den har inte funnits i sverige. Ialf har jag inte hittat nån förrän igår på tradera! En helt ny, säljaren bodde i USA. Kollade upp omdömmen och det var bara positivt.

Ikväll var det dags att lägga sig på lur. 30 sec innan budtiden gick ut satte jag mitt bud, nån sekund efteråt kom ett annat men det var under mitt maxbud och den killen hade inte tid att lägga ett högre :)

Anledningen till att jag vill ha en är att jag har allt uppskrivet i min almonacka, mitt schema, Dannes, ungarnas, allas tider som skall kommas ihåg osv. Det vore så himla enkelt att bara föra in ett dokument på schemor och annat. Sen är det bara att kolla, vem jobbar, var är vi, vilken tid, var är ungarna osv. Jag har så himmelens dåligt minne och i en mobb så får jag inte in allt jag vill ha. Och det är ju bara en fördel att du kan ladda in musik, videos och lite annat i den, plus att man kan skypa med den.

Allt gick så fort så nu hoppas jag bara att jag kan använda den till vad jag tänkt. För det stora samtalsämnet runt den i USA är all kommunikation den kan utföra. Jag hann inte kolla upp innehållet riktigt i den. Jag har gjort det tidigare då jag hittade den och vill minnas att den har de funktioner jag behöver. Nåväl annars har Danne en mycket passande leksak :)

Så här fin är den




Nu ska jag glo lite tv och drömma om min Mylo
Kanske jag är liiite prylgalen eller???
Nääh, det tror jag inte

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahahaha, du är ju en teknikfreak!!! ;o) Men sant, det är nog bra att ha allt samlat.. Huvudsaken den inte "laggar" som alla nya prylar verkar göra.. Dotterns mobil är inlämnad och utbytt X antal gånger.. såå irriterande!

2009-07-29 @ 17:37:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0