Idag har det varit varmt

Som mest har det vart 25 grader. 27 visade det på torget men jag tror den e lite skum. Vi var på parkträff med ligan idag. Det var jätte trevligt. Efter det for vi till Orvokki en sväng och bara sa hej. Hon har så vacker trädgård, helt enorm och allt är så välskött och väl planerat.

Känner mig lite slut, har ju börjat med två extra pass och nu mina egna på det, men imorgon är det sista kvällen sen är jag ledig åteminstone 2 dagar :)

Har köpt en choklad så nu ska jag lägga mig i soffan och glo tv, säkert nån CSI på G

Ha det gott och natti på er

Kommentarer
Postat av: Pia

Den chokladen var du värd!!! :o) Kram!!!

2009-07-24 @ 12:54:22
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0