Jaha ja

Usch nu är det bara kvar idag och imorgon av min semester sen börjar det igen. Knega på i ett helt år innan det är dags för nästa. Börjar ha ångest för det hela. Pratade just med Sanna, vi funderade på stranden lite men jag har så ont i kroppen så vi får se hur den vaknar till liv. Men det blir väl Beach Storgatan ialf. Annars kan man ju faktskt knata iväg ner på vår egen strand. Där finns ju en lekpark för ungarna med om det nu blir jätte varmt idag,

Oh vad häftigt, det åskade igår, mullrade rejält och några ordentliga blixtar. Men det var rätt fort över, shit, jag gillar åskan. Det är så mysigt och sitta ute och lyssna och titta. Då inser man hur mycket kraft naturen har och hur oförutsägbar den kan vara.

Nu ska jag börja väcka alla djuren och utfodra dom.

CU later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0