Jobbet slutfört...

för idag. Hade en trevlig dag på jobbet. Jobbade nere på vår dagverksamhet fram till 15, vi oljade in ute möbler, promenarade, fick bortkört en massa onödigt jox vi haft stående där. Dagen gick fort.

Eftermiddan jobbade jag uppe. Har lovat att ta med mitt singstar till jobbet och sjunga med tjejerna., Sagt och gjort, den åkte ner i väskan när jag var på lunch. Och sjöng gjorde de, ja, jag och Katja drog någon låt vi med. Men jag måste säga att jag var impad frmförallt utan en av tjejerna, hon var så tonsäker så det var inte klokt. Vi sjöng ihop lite engelska låtar med och fast att hon inte riktigt kunde låten så satte hon tonerna rätt. Hon hamnade på 8-9000 poäng hela tiden, skit duktigt gjort.

       

Ni ser ju tonen, det är hon med blå mick. Kul hade vi ialf, vi höll väl på ett par timmar. De andra tyckte oxå det var jätte roligt att vara med och lyssna, så det blev riktigt trångt vid tv:n :)

Ha det gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: Pia

Du fnissade när du läste min kommentar om fingerborgarar, men jag fnissade inte!! Det gjorde minsann bara ont i mig!! ryser igen ;o)

Har aldrig mätt upp temperaturen i forsen(älven), men skulle tro att det ligger på ca 18 grader! :o) Jag är helt säker på att det INTE är 27 gr i allafall!! Hahahaha...

Singstar är ju för jäkla kul!! Måste köpa The 80´s-skivan..



Här är mulet och trist, men ändå varmt.. Ha en bra dag!! Kram!

2009-07-23 @ 07:54:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0