Katternas öronrens

Småisarna kom i vår säng i natt igen så jag har väl sovit lite si och så. De blir så trångt och de sover båda brevid mig. Men det går det med. Idag verkar det bli fint, hoppas att det håller i sig så här för det gjorde det inte igår. Sanna kom hit, vi skulle umgås lite men vi var båda så trötta, tillslut satt vi bara och glodde på varann :) Tror att det är lite vädret med, så fort solen kommer så känner man sig piggare.

Jag har haft en propp i örat i flera år, har provat alla såna som man ska ha i örat för att lösa upp men de har inte hjälpt. Nu i morse hörde jag den klonka runt där inne igen, blev så irriterad så jag tog katternas öronrens! Får se om det är nått effektivare då. Jag menar det ska ju in i ett kattöra så det kan väl inte va så farligt att trycka det i sitt eget eller?

Vad jag kämpade med det där klippet igår, men det gick tillslut. Provade vara in och söka det på youtube men hittade inte det. Läste att det kunde ta upp till 6 timmar innan den är där?? Provat lägga in alla möjliga sökord men den hittar inte, ändå finns filmen där? Nån som har ntt bra tips?

Nu morgonrök och kaffe

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0