Kväll och hemkommen

Kom just hem från jobbet efter lite ärenden. Nu tänkte jag bara ta det lungt och glo tv. Rasmus och Savannah är fortfarande vakna, de ligger och babblar i sina sängar. De stiger upp kring 08 och före varje morgon, de är i full gång hela dagarna, vi har ju tex varit på badstranden de flesta fina dagar. Hemma så joxas det med det ena och det andra. Vi lägger dom vid 20 men de somnar sällan före 23! De har verkligen sommarlov.

Fingret mår bra efter dagens virkning! Lite ömt men annars syns det inget. Men vad gör det bara dreadsen e snygg :) När jag kom hem så var himmeln så otroligt vacker, försökte få en bra bild. Fotade med mobben och är lite impad av kameran. Det är full zoom på men den tar ändå bra bilder.


Zoomar fullt, vill visa färgerna hur fint det var


Här har jag zoomat ut lite


Över grannens tak :)

Jag hittade även denna bild i mobben. Glömde bort att jag tagit den. I den här lådan kom Tarja som nu har fått ett lite vackrare namn, Molly heter hon. Inte för att det är något fel på Tarja, Nina men det kanske inte passar en katt, eller? Jag tror vi låter din syster slippa en katt med samma namn :) Misstänker att Madde haft ett finger med i spelet ang namnvalet:)



Imorgon har jag min mastodont tur, 08.30-20.30! Har lovat ta med singstar till jobbet. Vi har en ung gäst hos oss som älskar att sjunga så jag lovade ta med vårt. Imorgon blir det sjunga av. Vi har fler, både personal och boende som gillar att sjunga. Imorgon har vi "Allsång på Vallen" Vi kanske får dela ut öronproppar åt folk. Tjejerna är duktiga och har rena röster, men vi i personalgruppen, ja vi sjunger ju efter några bärs och då tror vi att vi är stjärnor :)

Untill later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0