Mulet??

Idag är det mulet av och till men de har ju lovat uppklarnande från 12 ungefär. Det ser ut att stämma, vädret blir bättre och bättre. Men sedan mina damer och herrar har de lovat kallt bara runt 12-13 grader i flera dagar!!!! Usch och blä, Mange sa igår att nu är det över, det är bara och gå i ide och vänta på nästa sommar! Nä huvva det ska vi väl ändå inte tro på eller hur?

Har hängt lite tvätt, vikt in tvätt och inväntar nu att nästa maskin ska bli klar. Fördelen med att det är sämre väder mellan varven är att man hinner göra lite hemma då. Kanske Gud har fattat hur jag funkar och ser till att jag får en mulen dag här och där. För är det fint väder så är jag på stranden, då får allt annat vara. Städa hinner jag göra under vintern :) Fast då är jag ju så deppad över att det är kallt så vad skyller man på då att städningen inte blir gjord :)

Snurrade mina dreads i gele igår och virkade in det som behövdes. Det blir mindre och mindre av den varan ialf. Det ser bättre och bättre ut måste jag säga. Nå fördelen med att jag haft sånt jobb är att jag har lärt mig något nytt :) Och Åsa hade exprimenterat lite med bulk hår i sitt så det ska hon få göra på mig oxå. Det hade blivit jätte bra sa hon.Nä nu ska jag ut på tomten och glo :)

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, det är väl enda fördelen med en mulen dag.. har oxå en hel del tvätt att fixa.. Jobbar till tre i morgon och sen är det SEMESTER i fyra veckor!!

Du, har du något kul på lager som kan passa på en 50-årsfest?? Maken ska ha fest den 18:e och jag försöker komma på något roligt att göra. Inte så lång grej, hellre flera smågrejer som man kan ta till om stämningen faller lite! ;o) Om du har några bra idéer så kan du väl maila mig.. Kram!

2009-07-02 @ 14:29:55
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!



På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-07-02 @ 14:44:00
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0