Porrigt värre

Höll på att skratta ihjäl mig åt Danne i natt. Han har en ny mob och då är det mycket testa och prova hit och dit. När vi gick och la oss kom han på att han ville testa trådlöst surfande på mobben, alltså han skulle testa surfa på vår upptagning i hemmet. Sagt och gjort, det funkade fint, då gick han in på min blogg och började läsa inlägget "Hårtvätt" och började garva,

-Men herregud säger han vad har du skrivit??
-Vadå säger jag
-Ja men lyssna på det här, inte kan du ju skriva så här heller och så läser han med betoningar på vissa ord

 (Detta är min beskrivning om nytvättade dreads)
"Sen är dom så härliga när de är nytvättade, inte alls styva, utan mjuka och sköna. Men tyvärr behöver de ännu gele och vax lite då och då. Så ska ta min burk och sätta mig framför tv:n och börja gelea."

Garvade som fan, ja om man läser det så så kan man ju få det till vad som helst :) Men det är nog bara Danne som lyckas med det.

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahahaha, jag säger ju det: man kan VÄLJA att tolka saker och ting som man vill!!! ;o)

2009-07-27 @ 10:42:11
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0