Regn och regn

Usch jag som hade sett fram emot fint väder idag blev lite besviken över att det regnade. Men man får se det positiva i det hela, då har jag tid att fixa lite i håret idag och sen behövs det köras en sväng med dammsugaren med :) Nellie hårar så det står härliga till.

Vi var ner på stranden vid älven igår och blev glatt överraskad över att de fixat iordning där nere. Förr om åren när pojkarna var mindre var vi rätt mycket dit, då fanns det kiosk oxå. De körde ner and varje år fixade och donade så det såg trevligt ut. Det har de inte gjort de sista åren. Men nu i år så var det fixat. Och det roliga var att det var rätt många som låg där och solade. Så nu när jag har börjat jobba så ska jag nog åka dit med ungarna på förmiddagarna, det är som nära och bra.

Nä nu väntar dreadsen på fix

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0