Så här har vi tillbringat dagen


Men det var väl ingen förvånad över :)

Som vanligt var det jag och ungarna, Sanna, Anette, Tuula med deras telningar och idag ett nyss äss i leken, Jonis syster med son. Vi kom ut strax efter 11 och for hem vid 15. Det var molnfritt nästan hela tiden i Kirves, nått enstaka moln gled förbi på nån minut. Hörde att det varit rätt så molnigt i stan?!

       
Rasmus, Max och Felicia hittade en liten stock. Vad kan man använda den till? Hårda överläggningar.... ja ja tycker Felicia, gör vad ni vill med den, jag går :)

Det var inte så mycket folk på stranden, några enstaka familjer som växlade varann. Var är alla? Är det bara vi som är badtokiga i stan?

       
Savannah lekte med Sebastian jätte länge, de grävde och geggade. Sjömonstren Rasmus och Max försökte smyga sig på dom. Då kan jag bada i min pöl istället tyckte Savannah.

Usch Barbro har börjat med sina dödstjut igen, man blir galen när hon drar dom. Hon som varit tyst i flera månader!! Hoppas bara det är en tillfällighet, annars fryser jag ner den :) nä skoja bara. Men galen blir jag, jag hatar dom jäkla tjuten. Det är som en brandvarnare fast betydligt mycket värre enligt mig ialf.

Nä nu ska jag börja med kvällsfika till ungarna. De är super trötta, så bäst och sätta fram innan de somnar :)



Bye bye säger Kirveskari monstren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0