Solen skiner

Nästan ur klarblå himmel, 22,5 grader i skuggan. Idag tänkte vi prova vår egen strand här nere. Har väl nämnt tidigare att de gjort iordning den i år. Den hade börjat växa igen. Sen är stora lekparken, stora och stora men lekparken ialf är brevid så ungarna kan vara där med om de blir less på strand och bad.

Idag blir det nog bara jag, Sanna och Savannah. Rasmus säger att han vill bada hemma i poolen, Danne är också ledig så det passar bra. Vet inte varför jag liksom tycker att det inte är riktigt sommar längre, det är nog för att jag börjat jobba igen. Då kom jag på att halva gänget från jobbet är fortfarande på semester och ska vara det två veckor till och då kom genast sommar känslan tillbaka :)

Min systeryster från Stockholm kommer hit nu, tror de skulle börja köra upp från el stockholmo på lördag eller söndag. Då ska de vara här två veckor, de har köpt en "våning" som hon kallar den :) här i Happis. En liten 1a som de håller på att göra iordning. Det blir jätte fint, allt blir nytt. Sen kommer de upp i september igen och blir här i 3 veckor. Så det ska bli riktigt kul. Hoppas att de är upp lite oftare nu när de har en egen lägenhet, förlåt Bejan en egen våning :) Hon har bott i Stockholm i över 30 år nu och det blir ju inte att man umgås på samma sätt som med mina övriga systrar. När dom väl är här så är det så mycket som ska hinnas på den korta tiden. Alla vill att de hälsar på, sov här och sov där. Men nu kan vi hälsa på hos henne istället :)

Nä nu ska jag packa väskan och göra mig redo för beachen.

Ha en bra dag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0