Alltså vilken dag

Hur härligt har det inte varit idag, 22 grader mitt på dan! och naturligtvis jobbade jag. Precis då jag slutade idag vad hände? Jo då går solen i moln :( Det var likadant i torsdags då det var riktigt varmt, jobbade då med fram till 20.30. Men det är rätt ok, jobbat på daglig och då har man mycket utevistelse. Jag är säkert mer ute där än vad jag är hemma. Skillnaden är att hemma får jag sitta i fred och mysa i min solstol :)


Oh vad morgondagen ska bli spännande, det är ju dags för mina dreads!! Undrar hur jag kommer att se ut, jag har inte så långt hår. Det står väl rakt upp som små antenner i början :) Nä det blir nog bra, det finns en hel del accesoarer du kan ha i håret för att inte förväxlas med någon förrymd dåre :)

Var bara tvungen att fota himlen ikväll. Jag hade planterat i mina ärligt snodda blommor, man ska inte säga tack för blommor och snor man dom ska man göra det utan att säga. Det har tanterna på jobbet lärt mig. Jag ringde och pratade med Anka medans jag beundrade mitt verk. Då upptäcker vi hur vacker himlen är. Den gick i allt från klarblå till lila-svart. Försökte fota från vår altan men jag fick inte till färgerna riktigt.

           

Nä nu ska jag i bastun, sedan glo lite tv,

mutta CU tomorrow

Kommentarer
Postat av: frida

har du gjort dreads?:):) Lägg upp bild:):):)



Pratat me danne om hunden?:):)

2009-06-16 @ 14:47:03
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: anka

Himlens färger blev inte riktigt som det var då på kvällen, men det är svårt att få till det med kamera.

Jag är döö nyfiken på hur dina dreads blev..kommer förbi på en cigg när jag slutar(22:15) se you:)

2009-06-16 @ 19:39:51
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0