Aschberg och Fylking



De nådde Haparanda redan i torsdags, de var då och bastade i Kukkola och igår serverade de köttbullar på IKEA. idag blir de utkörda till upphämtnings punkten, Outinens i Vuono. Just nu blir de utskällda av Haparandas hundar.
Här kommer programmet för dagen och imorgon
http://www.haparanda.se/nyheter-2009/6-4-2009-aschberg-och-fylking-ar-snart-i-mal.html

Herrarna har börjat bli rätt så skäggiga så de ska väl rakas också kl 13 idag.




Jag jobbar idag från kl 13 men vi får ta gänget och fara och titta på stan. Imorgon är jag ledig så då ska jag nog på torget med ungarna en stund iallafall. Det är kul när det händer nått roligt här i stan

CU

Kommentarer
Postat av: isabella

Hejsan! Kolla gärna in på resultatet av "rosettfrisyren" på min blogg, och tyck till. Tack på förhand. Puss!

2009-06-06 @ 15:07:16
URL: http://counterfaitmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0