Dagen efter

Midsommar förflöt lungt och stilla. Alla sov ju, som jag nämnde här tidigare redan vid 20 i vårt hus förutom jag. Jag själv somnade på soffan :) Vaknade vid 04, Dennis ringde och ville att jag skulle hämta dom från nån fest utanför stan. Nå jag var ju ändå vaken så jag hoppade i bilen.

Idag har vi inte gjort så mycket. Suttit och solat lite, pratat med grannarna som fortfarande hade fest... för tredje dagen. Huvva fattar inte att man orkar i så många dar och sen startar men med en öl det första man gör. Nä fy bubblan jag skulle spy upp den i samma veva den slank ner.

Åsa har ju flirtat på Moa i över ett år. Hennes Charlie blev ju så kär i henne. När vi inte sålde så köpte hon en egen liten Märta till Charlie. Nå nu har vi fört ut Moa på prov till Åsa, hon har ju en så fin voljär som hennes karl byggt. Moa behöver få sträcka på sig lite. Och så här kuligt tyckte Moa och Märta att det var med varann och vi som trodde problemen kunde uppstå mellan dom. Men ack så vi bedrog oss. Kolla in bilderna på Åsas blogg.

Sanna har varit här och vi har suttit och pratat dreads förstås och jagat lite smycken på nätet. Men inte hittat nått spec faktiskt. Då menar jag ringar och pärlor till dreadsen, skulle vara lite kul med nån utsmyckning här och där. Linda har också kommit och vi är så hemskt mycket för att prata med varann just nu :) hon sitter bakom ungarnas dator och jag bakom min egen med ryggarna mot varann. Man hör henne sucka lite då och då och perkla till över nått :)

Mutta CU friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0