Dagens schema

Idag blir det ingen badstrand för oss. Petra och Janne ska döpa sin lilla Saga idag. Jonathan och Conny ska "uppträda" lite. Jonte spelar gitarr och Conny sjunger. Det blir vad jag vet Metallicas "Nothing else matters"


Den är så fin och Petra tyckte att texten passar så bra med tanke på vad lilla Saga redan gått igenom. Så blir till att ladda filmkameran och vanliga kameran :)

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen på stan. Tomas ska låna vpr bil idag, Alva är i Seskarö på läger och det slutar idag. Annika har ju börjat jobba i Kalix så hon tar deras bil. Sen ska jag och köpa dop presenten, jo jag vet, i sista minuten som vanligt. men varför stressa, jag hinner :)

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas dopet blev fint.. och att grabbarnas lirande gick bra! :o)



Ja visst fick man en chock. Dottern ropade på mig igår kväll och sa att MJ dött.. Jeeez.. ett tragiskt liv! Men jävligt bra musik gjorde han i allafall.. de tidigare åren i allafall.. Billy Jean är min favorit!!

2009-06-26 @ 15:20:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0