Energin har flytt

Energin har flytt någonstans. Jag är helt slut körd just nu. Ni vet så trött så det värker i kroppen. Iofs blev min natt sömn väldigt hackad! Nikita var ju här, innan hon hade morrat och skällt på alla ljud hon hörde, hoppat upp och ner i sängen, blivit livrädd för katterna som avguder henne, ja det tog väl ett par timmar av tjatande på Nikita innan hon kunde slappna av så hon somnade. Sen sov jag dåligt för att det var varmt. Linda ringde 02.30, vi babblade en stund, jag somnade om och så ringde hon igen efter 03. Somnade om igen, Savannah kom i sängen på morgon kulan. Somnade återigen för att bli väckt strax efter 08 av hungriga barn.

Så nu säger skallen att den vill vila en timme så det ska jag nog göra nu :)

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0