Hemkomna igen

Efter maten tog jag och Savannah och la oss en stund på soffan för att ladda upp inför rocken som väntade på torget. Så här såg prinsessan ut liggandes på rygg och kollar in Jimmy Neutron på tv!


En cool rockande prinsessa va?

Vi hann inte till Raubtier, lite synd, hade velat höra dom live. Men det viktigaste var Passion Lane. Savannah blev så generad när hon såg Kim att hon inte ens vågade titta på honom!



Jonathan och Dennis var oxå på torget med sina polare så vi stod med dom och lyssnade. Sen for småttingarna till lekparken som är precis brevid och jag sa att de går ingen annanstans. Jonte var med dom där och rätt var det var s sticker Rasmus. Han kommer inte alltid ihåg vad man fick göra och inte. Så jag fick kuta ikapp honom. Nå ungarna var måttligt less redan då så vi for till Maxi och köpte glass ingredienser.

Rasmus ska bli försäljare säger han, han ska börja sälja glass. Vi skulle ha massor med frukt, framför allt bananer enligt Rasmus. Det fanns inte en enda banan på Maxi och de andra var då inte så noga. Han köpte då hallon och och blåbär. Så nu har vi gjort glass på coca cola, hallon och blåbär och 3 olika saft smaker med choklad toppingar.

Om de är goda säger han så ska han börja göra glassar och stå och sälja vid staketet så vi blir rika. Det lät som en jätte bra idé tycker jag :)



Nu vill de små och bada så det är bara att logga ut.

CU




Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: japp det är nog så att du är mer tekniskt begåvad än jag.. bugar djupt för det är säkert så att formatet är fel.. suck



Vilken prinsessa!!! Så fin hon är!



2009-06-07 @ 19:35:01
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kreativitet är ju aldrig fel. Så praktiskt med ung försäljare i familjen. :)

2009-06-07 @ 22:24:24
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0