Jobbar

Jobbar hela dagen idag, slutar först 22. Ska försöka hinna med fotona från själva avslutningsdagen. Har inte haft orka att blogga nu. Det har varit så mycket de sista två veckorna. Allt fixande och donande inför själva balen och studentfesten. Kläder, fika, städa och att bara komma ihåg olika saker man ska ha gjort! Jag som har minne som en zebrafisk. Behöver komma igen liiite grann bara.


En sak kan jag svära lite över ialf. Jag trodde att det var nu på tisdag som jag skulle göra dreadsen men det är ju nästa tisdag!!! Fan vad sur jag blev när jag kom på det! Jag vet inte var jag varit ute oc cyklat? Nå i håret kommer de ju ailf.



Tjao på er tills vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0