Kanske en diskborste

Överdrev litegrann i paniken, det var inte så farligt som jag trodde. Det krömp från piasava till diskborste. Nu har jag dragit in det mesta. Det var ca en timmes jobb. Men när jag tog av handduken så tänkte jag att detta kommer att ta timmar att fixa till.

Det är skönt med nytvättat hår ialf, dom är lätta och luftiga. Mitt eget där under är som baby hår. Det värkar som håret valt färd riktning åt vilket håll de ska skruva sig, ja håret har ju inget val, jag tvinnar ju det visserligen :) Dom är inte så stela och stenhårda längre och det känns skönt, lite mer naturligt då. Så nu ska de stackars håret få vila. Imorgon när jag vaknar så åker turbanen av, sen är det fram med gelet och virknålen :) Tycker ju om att hålla på med dreadsen så det är inga problem.

Nu ska jag glo lite tv men Untill tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0