Klockan är halv 2

Och jag har virkat färdigt, dreadsen är små fuktiga ännu men jag chansar och virar in det och går och lägger mig. Jag vet ju inte ur detta ska vara, hur mycket ska komma ur dom? Hon sa tjejen att det är omöjligt att de går upp. Men jag tycker det känns som om löshåret glidigt ner i vissa. Ska be Petra går igenom dom imorgon och knyta små snoddar på dom som verkar hopplösa. Jag läste att man kunde göra så för att "hjälpa" till. Kanske jag bara är petig, vet inte. Men efter tvätt känner man sig inte så nöjd som innan! Nå nu ska de få vila och när allt är in virkat in morgon så gelear jag. Det är ett himla jobb det här med egna dreads, fast nog är dom fiiiina :) Visst jag, lovade ta när bilder. Kan fixa det med imorgon.

Bed time

Kommentarer
Postat av: Pia

En hel del jox med de där dreadsen.. men det är klart att tar man hand om dem ordentligt så håller de sig fina förståss!!! Ser fram emot bilder..

2009-06-29 @ 21:29:02
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0