Lördag kväll

Gud så skönt, jag har gått av mina pass nu. Imorgon är det LEDIGT!! Hoppas bara det är varmare imorgon, jag hade tänkt gå till torget med ungarna och titta på spektaklet som pågår där. Savannahs favvo Kim spelar ju med sitt band Passion Lane oxå imorgon.

 
Dennis har åkt idag, huj vad det känns trist när han far. Första kvällarna är jätte tråkiga och jag går omkring och undrar om han har det bra, är han mycket ensam, har han trist helt själv där på lillsidan. Tänk och han är 19 år och jag oroar mig för allt möjligt än. Han kan ju faktiskt ta egan initiativ och göra saker :) Nå saknar min lilla gube ialf. Dom båda för den delen. Jonte var hit med Madde på Dennis student skiva och det är så kul när dom är hemma. Tycker nästan att de alla kan bo med mig tills dom fyller åteminstone 40!

Har tittat på ett bilbyggar program, ni vet de där från USA som bygger enormt snygga, dyra och extrema bilar, bågar osv. Det är rätt kul och följa från scratch till en topp bil. Har badat bastu och nu ska jag ta min jätte choklad kaka som var ämnat för igår men jag somnade och lägga mig på soffan och glo tv.




Natti människorna in cyberspace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0