Söndag kväll

Idag har jag bara varit, hade främmande på dan, Anette och Sanna var förbi och satt och solade här i ett par timmar. Solen ja, jo den är framme men den sprider ingen vidare värme än ialf. Men jag lever på hoppet :) Ungarna har badat och gått och lagt sig. Så nu har jag kvällen framför mig i lugn och ro.

Danne han snickrar på vårt tak över altanen. Vet inte om jag sagt det men det ska bli ett plast tak över halva altanen. Idag har han mätt upp höjden, jag har ju en del lååånga släktingar som är nära 2 meter så han har sattit stå höjden på 197 cm. Vi kom överens om att den som är över får ducka :)

Är skit nöjd med mina dreads. Har virkat lite själv på de ställen som jag tycker de spretat och det blir bara bättre och bättre. Jag är ju lite små petig med sånt. Virar och snurrar och gnuggar. Jag vill INTE ha en kaka mitt uppe på huvudet eller dreads som växer ihop eller enorma utväxter eller partier med hår som inte har dreaddat sig! Usch tycker det e fult, så nära perfekt man kan komma så vill jag ha det. Nå äkta dreads blir aldrig som inflätade. Äkta är ju lite tovigare och har mer spret men det betyder ite att man behöver acceptera vad som helst i spret väg :)

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0