Svar till "också mamma"

Svarar på kommentarerna till seskarö inlägget

Jo det var Dennis, Fredde och några till (killar och tjejer)som hade varit kvar och städat som jag skrev, vilka de andra var vet jag inte riktigt. Det kanske var lite luddigt  skrivet av mig. Dennis sa till mig att de försökt ringa in fler folk dit men de hade inte velat komma. Sen har ju inte killarna pengar på kortet att hålla på att ringa runt så de hann nog inte ringa så många.

Jag har ingen aning om det varit vuxna med där, men mest troligt inte för då kanske det inte gått till på det viset som det gjorde. Men jag blev ju utpekad av Kaj att ha varit där av någon anledning, vad jag nu skulle ha gjort där vet jag inte. Men på det sättet han sa det till mig lät det inte som något positivt iallafall. Jag har inte varit nera på tromsö sedan förra sommaren! Och jag undrar precis som du, var fanns de minderårigas föräldrar?

Hans otroliga agreande är under all kritik, ljuger, gapar, anklagar. Och det ska man kalla en vuxen man med förhoppningsvis liiite hjärna. Jag kan förstå att de varit pisst för att det såg ut som det gjorde där men på det viset vinner man inget. Jag tycker att alla som var kvar där och städade upp efter som du säger 100 pers ska ha all ära för att de gjorde det.

Sen har han släppt iväg ett gäng på morgonen, de som härjat värst innan polisen kom dit. Det kan man ju oxå undra över, varför fick de åka när han visste hur det ser ut på stranden? Om han visste eller inte att det varit just de där killarna som härjat är ointressant tycker jag. De som är intressant är att de fick åka.

Jag tror inte att någon av mina söner (de äldre) är änglar. De som känner mig vet att jag varit med om än det ena och än det andra med pojkarna. När de var minderåriga hade jag järnkoll på dom (så gott det gick) jag har kollat, jag har kört, jag har nog varit in på varenda ungdomsfest i den här stan de sista 4 åren innan de blev myndiga. Jag har försökt ta mitt ansvar när det gäller pojkarna och deras fester även om jag aldrig varit med i typ föräldrar på stan eller liknande. Men förälder på stan har jag varit varenda helg i flera år.

Våra söner kan gå med rak rygg idag ialf (plus några tjejer och killar till). Det är inte många som kan det av de som var med på festen igår.

Ha det gott/
Anna

Kommentarer
Postat av: Pia

Ojoj, vilken circus!! Skönt att de fick upprättelse! Kram!

2009-06-04 @ 18:57:21
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0