Tintin

Uppdatering angående Tintin. Städade ur hennes bur, tog bort  "holken" jag sattit in till henne då jag trodde hon skulle lägga ägg. Ville att hon skulle få vara i fred så att äggen inte fastnar. Men då kom det fram att hon ruvade jordnötter :) Så jag städade alltså ur hela buren, tog bort alla jordnötter och har inte gett henne nya heller. Så nu börjar hon komma tillbaka till sitt gamla jag. Hon är fortfarande sur och hugger efter en men inte alls på samma sätt som då hon vaktade sina nötter. På några dar är hon nog helt sig själv igen, den gamla kråkan.

Mari- Bilder finns på mina dreads, inte så bra, ska sätta in nya. Under tiden kan du titta på dom under detta inlägg "Dreadsen" Jag är skit nöjd med dom. Nu har dom ju lagt sig lite med. De är inte så stela och omedgörliga som de var förra veckan. Och från och med nu kan de bara bli bättre och bättre. Ja det är klart, det beror ju på hur man sköter dom förstås. Men jag är ju rätt petig så det lär nog bli bra :)

Nu ska jag slänga mig i foffa. Jo en annan bra grej jag gjort idag. Jag har köpt en ny hemma telefon!!!! Vår gamla var helt sönder pratad, den leve ett eget liv den. Men nu så alla mina vänner som varit irriterad på min trotjärnare, jag har en ny nu :) Ingen dyr eller avancerad historia men en som man kan prata i längre än 20 minuter eller som bestämmer sig själv för utan att förvana, att nu har du pratat klart och lägger av!



CU folks

Kommentarer
Postat av: Pia

Jordnötter??!! Hahahaha.. Själv har jag en hund härhemma som tror att hon fått valpar.. suck

Jag vill se riktiga närbilder på dreadsen! ;o)

2009-06-23 @ 23:39:11
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0