Var börjar vi?

Jag får väl börja i tur och ordning. Dennis och Freddes student fest.

Först var det folkan, talare, uppträdanden av kören och betygsutdelning. Sen bar det av till borggården, där vi släkt och vänner tog emot :)


Blommor i massor runt halsen

Efter det hade Dennis ordnat med flak körning, inget som är vanligt här uppe i Happis. Det är inte som söderut där det far flera hundra lastbilar o annat med flak. De var ensamma om det i år.



Sen for vi till oss där det bjöds på smörgåstårta och kaffe med dopp. Mycket folk, 3 olika släkter plus övriga vänner var inbjudna. Hann inte fota så mycket och skulle väl måsta ha fått med åtminstone fikat. Det glömde jag helt bort :) Och när det var som mest folk glömde jag bort kameran totalt. Så dessa bilder är från när alla börjar komma.

     
Conny, Pias äldsta, Ann-Helen och Kalle
   
     
Janne, Petra med Saga och "Måttstocken :)" och så Dennis

        
Madelene och Jonathan

      
Savannah, Theo, Rasmus, Petra med Saga som har jätte kul åt Danne


Saga tycker att Danne är en hel festlig kille :)

Sedan var det dags för fotande i trädgården. Bakgrunden är inte den bästa, vårt gräs är brunt, ni ser inte fel :) Får nog fotoshoppa där litegrann :)

           
Dennis                          Fredde                        Wille


Grabbarna :)

Först vid 21 for de sista gästerna. Städade undan och stöp på soffan, enormt trött men nöjd. Det har varit en bra dag för alla tror jag. Avslutar med en bild på Dennis blommor



CU

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden på alla tre pojkarna var ju jätte fin! :) synd att jag missade studentfikan! :/

2009-06-10 @ 00:18:25
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilken snygging....visst värmer det modershjärtat att se sin son så uppklädd!

2009-06-11 @ 23:19:40
URL: http://www.sannerborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0