Vilken härlig dag

Vilken dag jag har haft idag. Var först på Rasmus avslutning i kyrkan. Dom är så söta, de där små. Satt just och funderade, Dennis tog studenten förra veckan och denna vecka är jag på 6 års verksamhetens avslutning. Det börjar om, jag har av verkat en kull så då tar vi nästa :)


Här är man på ingång till kyrkan med Eva, spännande. Rasmus har ju inte varit på avslutning tidigare.


Alvisen hittade vi också där.


Här har vi sattit oss ner och väntar på att alla ska komma.


Fanbärarna på plats, de böt av varann lite då och då.


Kimmo Sulila höll ett passande tal till barnen. Han berättade om när han var 8 år och fick en krona till glass.

4 an och 5 an sjöng och vi sjöng gemensamt, rektorn pratade och tackade av 5 orna som går vidare till Gränsskolan nästa termin. Stipendium delades ut och prästen bad för eleverna och sommaren.

Savannah tycker om psalmböcker, de är mycket intressanta att läsa. Så hon hade en egen liten bibelstudie om kartor och troll i den :)



Annars har jag jobbat, det var en rätt bra arbetsdag. Det har varit 21 grader varmt idag, yeees vad skönt det var. Sen vill jag bara påtala att minneskortsläsare på USB är världens bästa grej, jag bara älskar min. Har haft jätte mycket nytta av den. O ja Danne började semestern idag, skönt det med.

Allt känns bara så himla bra just nu.

Ha det gott alla mina vänner så hörs vi mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0