Japp jag lever :)

Tjenare alla vänner där ute

Det var som ett tag sen jag bloggade men nu är det dags att visa upp sig lite. Det har varit rätt mycket i veckan, jobbade extra på måndag..... eller ja vi backar till torsdag veckan innan!! Då hade jag oxå en extra tur, jobbade mina egna tre pass fre, lör och sön, sen kom måndagen med extra tur där med. Tisdag var jag på handledar utbildning i Kalix. Det var lärarna från Behandlings assistent linjen (tror den heter så) som höll i den och presenterade deras linje för oss. Ja vi var jätte många där, endast jag och Monica *fnissar* nå vi fick en bra och givande handledning. Den verkar vara jätte rolig att gå, mycket intressanta ämnen och sen väljer du inför år 2, antingen kriminalvård eller social inrikting.

Onsdag var jag faktiskt ledig, men dagen gick till att ränna runt och göra ärenden, fixa på hemma fronten, det har ju inte blivit mycket av det. Fort var det kväll och man var helt slut i rutan. En tidigare läggning för en gång skull klockan var bara runt 24. Det är tidigt för att vara jag må jag säga.

Torsdag startade arbetet igen med morgon tur, och idag har jag börjat jobba halv 9 och jobbar än. Just nu sitter jag på vår dagverksamhet medans en av mina killar är i bastun. Passar på att ta lite tid till mig själv då. Har plockat i köket, tömt diskmaskinen och sattit på en tvätt här nere. Så nu är jag värd några minuter tycker jag. Slutar nog runt 21- 21.30 idag.

Imorgon har jag sista passet, börjar 12 och går till 22, då lär man vara lite utpumpad, lägger mig på "foffan" med en bira och en choklad och nannar sött skulle jag tro.

Annars så är jag rätt nöjd för tillfället, har köpt min nya dator :) det blev en acer med 17 tums skärm, 320GB hårddisk och lite annat kuligt :)



Så här ser min skönhet ut :)

Danne har oxå en ny dator, hans gamla gav upp helt, den gav efter och är numer ej brukbar. Han ska väl försöka få lite liv i den igen, Rasmus vill ha den. Savannah ärver min gamla laptop, har köpt en pytte liten mus till henne, hon når inte runt i en vanlig. Ni skulle se den hur liten den är alltså.

Nu är min adept klar ska gå i väg nu

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Jösses, det är inga dåliga pass ni har!! Men hoppas du får en toppenskön lördag kväll.. öh natt menar jag!! ;o)



Snygg dator!! :o)

2009-03-13 @ 19:55:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bra smak du har :-) du har köpt exakt likadan dator som jag har :-) som sagt, en riktig skönhet !!

2009-03-13 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0