Ledig helg

Oj vad efterlängtat med ledighet. Dagarna då man är ledig går så himla fort. Sen ska man helt plötsligt jobba igen. Igår var vi i Övertorneå på dans med våra boende. Det var som vanligt bra ordnat och övertorneå borna är så trevliga när man kommer dit. Vi dansade som vanligt helga tiden, och var som sist dom sista ut från dörren :)

Sov dåligt som fan i natt, vaknade på soffan kl 03 gick i säng och snurrade säkert där i en timma innan jag lyckades somna bara för att vakna stup i kvarten att det var ont här och där. Fan tänk om det sätter igång på allvar nu min becterews, Kommer ihåg när det tog fart för Sven, det gick inte många år så var han helt krökt och sjuk pensionär. Så fort som det gått nu de sista veckorna är skrämmande. Nå den 30:e fick jag tid hit till Happis, det var nån stafettläkare så får se om man blir ens tagen på allvar.

Idag tänkte jag att vi ska ut i pulkbacken på stranden. Det var nått pulk race men korvgrillning. Kan ju vara kul att vara på med ungarna. Danne jobbar hela dagen så vi är pappalediga med :)

Nä nu ska jag och duscha och sen dammsuga litegrann, hundhår kunde jag börja sälja på marknad faktiskt!!

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Går Bechterew i skov eller? Jag håller tummarna att det bara är något tillfälligt och inte något som kommer att hålla i sig..



Kram på dig!

2009-03-21 @ 13:42:01
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0