Nja kanske

alla var för mycket sagt men ialf majoriteten av sverige röstade på henne. Kollade statistiken på hur folk röstade och vad de tyckte på aftonbladet för ca 1 timme sen :)

Alltså jag har missat hela människan tidigare. Men då brukar jag inte kolla sånt som allsång på skansen och galorna som hon tydligen varit med i. Jag har ju varit så tråkig så jag har aldrig tidigare följt tex Idol, och 3 an hade en motsvarighet för nått år sen med Bertan vad det nu hette. Jag hade inte en aning om vad folk pratade om när de pratade om de programmen. Det enda jag följt är faktiskt nått så tragiskt som Big Brother, hade tom kanalen i 2 år. Bland det första jag gjorde på mornarna var och kolla vad de gjorde i huset :)

Heja Malena :))

Nu choklad, dricka, tv och soffan. Trevlig forsatt lör..... hmmm ser att det hunnit bli söndag!!

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0