Flätat Sanna

Idag har jag och Petra sattit dreads på Sanna. Med tanke på att hon har rätt tunt hår, hon har ju tappat en hel del under sina behandlingar så tycker jag att det inte blev alls tokigt. Vi tog ändå mer hår i flätan än vad man brukar för att inte riskera att hon tappar dreadsen med hår och allt.

The new look of Sanna

           

Ursäkta det blev lite suddigt men fröken är nog såld nu på dreads, hehe. Nu om nångång längtar jag att få göra mitt. Men mina blir då typ 5 cm långt! Men det gör inget, det finns en massa snygga bandanor man kan han och annt tills det växer litegrann. Ska bli så coolt.

Nu ska jag och lillasyster till Jonathan, hon har varit och köpt lite inflyttnings presenter till honom. Sitter nu bara och väntar att hon dukar av som hon sa för över en halv timme sen :)

Ha det gott så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Pia

Det ser så coolt ut.. Hur länge kan man ha dem? Tror jag har frågat en gång förut, men har tydligen minnesluckor!! ;o)

2009-05-20 @ 19:50:47
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0