Morrn

Har vaknat för en timme sen. Hade en låååång dag igår. Började jobba 08.30 och var hemma kl 24 från jobbet. Vi var nämligen och dansade i Töre igår. Klockan 6 packade vi oss i bussen och drog från stan. Sen i Töre var det mycket dansa och fika. Vi dansade så föterna värkte när vi åkte hem. Tjerena kastade dojorna så fort vi satt oss i bussen.

Idag har Dennis och Fredde studentbal. Dom ska sitta här och göra sig i ordning, klockan 16.15 kommer Tomas och hämtar dom och för dom till borggården i sin jänkare och kl 17 går cortegen genomn stan och till stadshotellet för bal. Usch nu går Dennis också ut skolan, han börjar väl som sin bror på renhållningen. Nå det är tur de har jobb iallafall, det är inte alla som har det. Dom har blivit stora mina pojkar. Minns när de gick på dagis och var vilda som tusan. Jag har skrivit hyssböcker för dom båda och det var inte lite de hittade på. Jag ska skriva om deras hyss någon dag när jag har mer tid.

Nu ska jag se till att min sambo kommer upp från sängen, sen blaska av mig lite. Jag ska hinna på stan och köpa rosor och nya stolar till ute gruppen, vi har bara två kvar, de andra två brakade förra året.

Ha det gott så bloggs jag mer ikväll om balen

Kommentarer
Postat av: Pia

Det där med hyssböckerna lät ju himla kul!!! ;o) Ser fram emot lite utdrag ur dem..

2009-05-30 @ 19:13:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0