Ny badad

Har slutat för ett par timmar sen och mina tre pass är över, nu väntar tre lediga dagar, skönt. När jag kom hem från jobbet kollade jag igenom mina mail och tittade lite tv. Sen var det hopp i bastun. Jag skulle inte kunna leva utan bastu alltså. När jag bara duschar känner jag ig inte riktigt ren på nått vis.

Imorgon på morgonen ska jag och Petra sätta dreads i Sannas hår. Ska bli kul, jag och Linda flätade Petra en gång och det blev bra. Hon har aldrg haft dreads Sanna och varit sugen länge på att prova men är osäker om hennes hårbotte håller för dom. Jag har kvar mina gamla så jag sa att vi tar dom, det e jun inte kul om man lägger ut en massa pengar och sen kan man inte ha dom merän en vecka.

Fotar under flätningen så lägger jag ut lite bilder sen :) Nä nu ska jag gå och kolla lite tv och små sova på soffan, skit skönt :)


Minns ni Sigrid -Jag är fääääääärdig.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0