Semifinal 1

Ikväll har ju 1a semi finalen gått i Eurovision song contest och jag gillar ju sveriges bidrag. Men vad tusan ska man tro om detta då? Synd är ju att hon tävlar i den grupp där alla öststats länder är med, de brukar rösta på varann. Men nog hoppas jag att hon går vidare ialf :) Jag är så dödligt imponerad av hennes enorma röst, den är helt otrolig, sen verkar hon ha så kul på scen. En del tycker att hon spexar för mycket, kanske det kanske inte. Hon har ett smittande leende och intensivare ögon får man väl leta efter. Jag hejar på här uppe i norr.



CU

Kommentarer
Postat av: Pian

Det gick ju bra för Sverige...!! Nu gäller det på lördag.

2009-05-13 @ 14:36:50
Postat av: Pia

Ja hon gick ju vidare, din favorit!! ;o)

Men fy f-n så dåliga vissa låtar var.. jag satt o tänkte "vaa?? är det ett skämt eller??!!" Hahaha..

Kram på dig!

2009-05-13 @ 22:15:09
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0