Storfrämmande

Jag har haft storfrämmande precis! Jonte och Madde kom förbi. Han har inte varit hemma sen påsk!!! Det var riktigt kul att dom kom. Han hade feber så mamma proppade med lite febernedsättande, kändes bra att vara lite behövd av honom och mamma igen :) Tänk vad knasig man är, han bor ju faktiskt i stan. Han har inte försvunnit ur mitt liv för gott bara flyttat hemifrån. Det går bättre och bättre, jag vänjer mig mer och mer. Men tänk snart kan Dennis också vara på väg.... men jag har sagt åt honom att han får lov och bo hemma med mig ett bra tag till. Men han bara log??



Vi hade en mys stund ihop med småungarna i eftermiddags. Jag och Danne skulle ut och träna på cyklandets konst med Rasmus och Savannah. Då kommer Dennis upp och säger att han ska följa med! Jag blev jätte glad, så han tog med sig Nelli så hon fick sig en prommis med. Små ungarna uppskattar också när bröderna Bäver varit med och gjort nått med dom. Det är ju deras storebröder som de nånstans är stolt över trotts att de jäklas som fan med varann mellan varven.

That´s all for today folks

Kommentarer
Postat av: Tösen

oj, vilket snyggt par!!!

2009-05-05 @ 18:35:07
Postat av: Madde

Måh! Gud, vad söt bild! och vad liten han är! ;D

2009-05-09 @ 18:36:22
Postat av: Anna

Madde



Kul att du kikade in hos mig :) Jag hade ingen bättre på honom. Han gör lusiga miner nästan på varje bild :)



Hoppas ni har det bra och att han håller sig lite mer hemma med dig, hälsa sonen från mammsingen

Kram på er

2009-05-09 @ 21:07:20
Postat av: Anna igen

Madde

Glömde säga att jag var in och snottade på din pixbox men du kände nog igen bilden. Dom där svartvita på dig är så bra, får jag lägga ut dom?

2009-05-09 @ 21:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0