Trött ikväll

Har inte hunnit med något inlägg idag. Har för det första jobbat. När jag kom hem så var det dags för mat, klippte grannen och sen fortsatte det eviga städandet av ungarnas rum. Men nu så har jag fått bort alla grejor!! Vet ni hur skönt det känns. Så Danne har skruvat bort skrivbords skivan som var 3 meter lång. Ja ja mensann, de har haft ett duktigt stort skrivbord. Men ni såg ju på bilderna vad de användes till. Inte var det då till att skriva och sitta och pyssla som andra små söta barn!

Nu ska vi börja sätta upp sängarna till dom, in med tv och dvd och göra mys så kanske de börjar sova där. Inte för att det stör mig att de sover med oss, jag kan tycka det är rätt så mysigt att ha dom nära. Savannah sover i sin egen säng som står brevid min och Rasmus mellan mig och Danne. Men jag skulle ockås vilja kunna ligga och glo tv, nån film och så i sängen. Som det är i dag somnar jag alltid framför tv:n på soffan. Nog skulle jag säkert kunna titta film nu med men om Rasmus vaknar vet jag att han blir jätte rädd av vissa filmer och jag vill inte riskera att skrämma honom. Han har nog jobbigt som det är att somna.

Ha det gott mina vänner så hörs vi mer när jag går av mina pass

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0